Patientoplevet kvalitet 2017

I perioden 6.marts til 24 marts gennemførte vi igen, en undersøgelse af den patientoplevede kvalitet i Randers Øjenklinik.
Undersøgelsen viste blandt andet at;
 
93% af patienterne havde tillid til at speciallægen/personalet var gode til at undersøge patienterne.
85% af patienterne havde tillid at de fik den rette behandling.
82% af patienterne var alt i alt tilfredse med besøget i klinikken og vil anbefale den til andre.
4,2 ud af 5, synes at ventetiden på at få en tid var acceptabel.
 
 
”De tog min bekymring alvorlig, og lavede et ekstra tjek her og nu, så jeg ikke skulle have ny tid. Det er service”.
”Særdeles professionel og empatisk undersøgelse”.
”Min søn havde været ude for en ulykke og fik en tid samme dag hos øjenlægen. Det var professionelt, ingen spildtid og både han og jeg(mor) følte os trygge fra start til slut af undersøgelsen og trygge da vi var hjemme  igen”.
”God klinik meget faglig kompetent, meget tilfreds”.
 
Hvis du vil læse hele undersøgelsen, så klik på linket her ”Patientoplevet kvalitet 2017